Sidor

tisdag 6 maj 2014

Är bikinimodell

Jag köpte en bikini i helgen på cirka tio minuter! (Det är sant! Resten kan ni ta med en nypa salt.)
 
A a a amazing, som Danny Saucedo hade sagt.
 
Sjukt snygg var jag. Inte alls kritvit. Slätrakade ben. Spänstig som en gummislang. Glansigt, välkammat hår och ett bländande leende. Lycklig.
 
Som på bilden nästan på pricken. Fast bikinin är cerise och inte lila.
 
Like a boss.
 

Jag har alltså inte haft någon som helst anledning att ligga på golvet i teverummet framför Liverpool-Crystal Palace i bikini och fråga Mikael frågor som:
 
"Om jag ligger på mage såhär och solar. Tycker du att det ser konstigt ut då?"
"Men om jag står upp såhär och letar efter bananer i väskan, kan man se att mina bröst är lite för små för bh:n?"
"Okej, bara en till. Om jag går såhär och om jag varit en tjej som inte är jag. Hade du då tänkt. Oj, den där tjejen har köpt för små bikinitrosor?"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar