Sidor

söndag 8 oktober 2017

Spindelmannen

Sixten gör sin spindelmannenpose och ville att jag skulle göra monsterpose för att matcha tröjorna. Det blev såhär.


Igår hann jag springa en runda på förmiddagen innan det började regna. Sen regnade hela eftermiddagen bort och det var lika bra det. Vi kollade på Babybossen och Daddys home medan M spelade näst sista matchen för säsongen (livet?).

Jag bakade havrekakor som jag försökte låta bli att äta upp på en gång

Det gick ganska bra. 

Det gick säkert tre gånger innan de var slut.

Sen var vi på Väla och jag testade ny taktik när det kommer till att hålla reda på Spindelmän med spring i benen.

"Nu är det såhär Sixten. Du får hålla koll på oss denna gången. För om du springer iväg från oss så försvinner du. Och då kanske vi inte hittar dig. Och då blir jag jätteledsen." 

Det gick också ganska bra. 

Han var bara borta två gånger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar