Sidor

onsdag 26 februari 2014

Får gjort så mycket

Idag har jag hunnit med så mycket.

Började dagen med träning på Friskis, ett gym jag går förbi varje morgon mellan busshållplatsen och jobbet. Ska försöka göra det varje onsdag.

Jobbade

Hade glömt lådan och åt lunch ute med kollegor.

Jobbade

Åkte med familjen till mamma och pappa för bad i deras utomhusjacuzzi. Ester hoppa runt och Sixten gjorde sitt bästa för att simma ur mitt grepp. Påminde mig om att jag vill komma iväg ofta och bada med dem.

Åt mammas goda mat.

Åkte på föräldramöte.

Pratade en massa saker som man måste få ur sig ibland med min fina vän Sofie.

Var hemma till halv nio och fick lite kväll.

En mycket effektiv dag i min värld. Känns helt overkligt att få gjort så mycket på en dag utan att en enda gång behöva planera eller fundera på tider och sov och mat och blöj.
Jag kanske gillar att jobba mer än mamman i mig vågar erkänna.

Med hatten på sned men glad ändå. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar