Sidor

tisdag 10 mars 2015

Funderingar om sommaren

Oj oj oj vad det bubblar ut tankar och fantasier från Ester nuförtiden. Hon längtar till sommaren väldigt mycket. Och när jag frågar henne vad sommaren är verkar det vara en kombination av värme, hoppa på studsmattan och att bo i husvagn med familjen vi semestrade med i somras.

Jag längtar också till sommaren men en sak i taget. Först påsk och vår. Idag planterade jag en vårkruka utanför, det är ju påsk snart till och med. Och på torsdag fyller lillebror 2 år.

Han har varit sjuk ett par dagar nu men verkar vara på bättringsväg. Min lilla plupp som gillar att kramas och att läsa (med läspande ss, så himla sött!). Ikväll har han och jag suttit och pillat i oss granatäpple. Jag är glad över att han också gillar sånt där som jag gör, hallon, blåbär osv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar