Sidor

torsdag 1 januari 2015

Nyårsdagen

Igår var Mikaels bror här med sin familj och firade in det nya året. Vi har firat ihop mer eller mindre de senaste 7 åren kanske. Ja jag vet inte riktigt hur många gånger men fler än vad jag minns och tillräckligt många för att vi ska hunnit vara barnlösa, gravida, ammandes, gravida, ammandes och nu i år sovandes.
För självklart somnade vi när vi skulle lägga Ester och Sixten, Mikael och jag på var sitt håll. Jag vaknar med ett ryck halv tolv och mådde sen sådär för-lite-sömn-illa resten av kvällen. Men annars var det bra. Det var roligt att de kom hit.

Och Ester och Sixten tyckte också det var kul, de somnade redan 17 nu ikväll, nyårsdag. Ester somnade först i soffan och när Sixten såg att syrran sov la han sig bredvid och somnade på cirka 30 sekunder.

Ser fram mot nya året. Fem saker på min lista.

1. Fortsätta träna
2. Styra upp ekonomi nu när vi jobbar båda. Dvs börja spara till bil, semester och hus
3.

..äh det blev inte så många saker. Jag ska helt enkelt bara fortsätta fortsätta.

Gott nytt år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar