Sidor

onsdag 30 juli 2014

Besöker Ölands djurpark

Vad gör vi? Varför denna radioskugga? Kanske för att vi är inne på 12 dagen husvagnscamping och är helt inne i semesterfirandet. För den som känner mig så vet ni att just det här är det bästa jag vet. Ingen teve, helst ingen el, enkla nöjen, vara ute morgon till kväll.

Förra veckan var vi på O-ringen som i år gick i Kristianstad. Alla i familjen fick faktiskt sprungit och jag har än en gång lovat mig själv att jag ska fortsätta springa varenda orienteringstävling i Skåne i höst. Nästa år går O-ringen i Borås. Nästa år. 

Nu har vi kört vidare till Lundegård på Öland. Det är lyxigt att vara på en riktig camping med pool, lekland, riktig toa och gratis tvättmaskin. På söndag åker vi hemåt, kanske stannar vi någonstans i Småland en natt på en camping vid en mysig skogssjö.

Här är kort från dagens äventyr på Ölands djurpark.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar