Sidor

tisdag 5 augusti 2014

Är hemma på Bjäre igen

Nu är vi hemma igen efter drygt tre veckor ute på luffen. Kvar har vi faktiskt 2 veckors semester att njuta av. Förutom Mikael då som fortfarande är föräldraledig och hemma med barnen hela augusti ut. Sen börjar allvaret igen. Vardagen på riktigt. Men mer om det en annan gång, nu har vi semester och idag var det perfekt väder för Hembygdsparken i Ängelholm. Här är jag och lillebror.


Ser ni förresten mitt korta hår vid öronen som inte vill sitta uppe i totten? Jag har massor av hår i den längden. Det var förra sommaren som jag tappade MÄNGDER av hår efter förlossningen. Jag har inte sett klok ut sen dess. Mindes inte att det var så med Ester men kom på att jag klippte av allt håret då. Det var så skönt att slippa det och börja om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar