Sidor

torsdag 24 september 2015

Rosa läppar och kort hår

Så här ser jag ut ibland nuförtiden. Jag har lyxen att ha en kär svägerska och en kär vän som frisörer. Har aldrig varit såhär välklippt och grann förrut. Tack för det!

Här har jag dessutom ny favorit t-shirt på. Jag köpte 3 likadana, bara Gud vet när man springer på 100% bomulls t-shirtar med rätt krage, rätt passform och rätt längd på armar igen. Så det är bäst att passa på!

Och så har jag råkat kolla lite på Geordie Shore och blivit inspirerad och skaffat mig själv läppstift i bästa Geordie Shore anda. Min annars så bleka och fegt sminkade nuna älskar det!!! Varför har jag inte kommit på detta innan?! Vågade ha på mig det när vi grillade i skogen häromdagen och ibland på kvällarna i soffan när jag får feeling. Och på Malins bröllop såklart. Hah. Men snart! Förslöv be prepared på Förslöv Shore Cia!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar