Sidor

måndag 10 mars 2014

Springer Hallandspremiären

Igår var alltså Mikael, jag och pappa på Hallands första vårtävling. Hallandspremiären. Min mamma var snäll och passade barnen. Ester är inte riktigt frisk än, annars hade det varit roligt att ha henne med ut på en liten minirunda. Det var underbart väder, bra arrangemang och varma duschar. Men min kondis och terrängen fick minuspoäng. Det var ris och stormfälle överallt. Jag fick klättra, ta ett löpsteg, klättra, ta ett löpsteg, hoppa över kärr, bäck osv osv.



Nä det blir till att träna mer så att jag kan flyga över alla hinder istället. Nästa helg är det tävling i Röstånga, men det missar jag nog. Då händer nämligen annat roligt. Mikaels föräldrar och syster med familj kommer och hälsar på och firar att Sixten fyllt 1 år! Ska bli skoj med besök och att träffa dem, vi har inte setts sen nyår. Hoppas alla får lov att vara friska bara, för ett år sedan vid den här tiden fick jag världens maginfluensa (i graviditetsvecka 36) när de var och hälsade på. Jag låg och kräktes hela helgen. Kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar