Sidor

fredag 6 oktober 2017

It's Britney bitch



Okej.

Till er som undrat varför.

Det är dags att berätta varför Brittan och jag pryder teverumsväggen. 
 

För det första, varför inte? 

Om folk kan ha enorma posters på Marilyn Monroe, tavlor av Ulf Lundell och
t-shirts med AC/DC. Då kan väl jag ha Britney fucking Spears på väggen.
Två miljarder tjejer kan inte ha fel. Britney är bra.

Eller kan de det? Ha fel. Ibland får jag en känsla av att många tycker att allt som är tjejigt också är löjligt och dåligt. Och det vägrar jag gå med på av ren princip.

Dessutom är (var?) hon så snygg.

För det andra.

En gång berättade min jämnåriga grannpojk för mig att jag kallades "Perstorps Britney Spears". Och jag måste erkänna. Det var ta mig tusan det bästa jag någonsin hört. 

Jag lever på det än.

Uppenbarligen.

(Observera att detta var innan hon blev galen och rakade av håret).

Så därför.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar