Sidor

måndag 1 april 2013

Promenerar

Igår åkte vi ner till mamma och pappa och åt middag och sen låg vi över där. Det var första gången Sixten sov hos mormor och morfar och det gick bra. Kanske gick det extra bra för att Ester sov nere hos mamma och pappa och inte i vår säng. Ljuvligt att kunna bre ut sig i sin säng! Ja, förutom att jag fick lämna lite plats till lillkorven.
Idag gick vi en runda i solskenet i Stora Hult och åkte hem strax innan middag. Väl hemma ringde Marre och Glenn och undrade om vi ville med ut på en promenad. Svårt att tacka nej till så trevligt sällskap, så det blev en runda till och när vi gick förbi Statoil passade vi på att köpa premiärglassen för i år. Eller CocaCola för min del då jag är sjukt törstig jämt och nej, vatten är inte ett alternativ när man vill lyxa till det.
Nu håller jag bokstavligen på att dö. Har träningsvärk i benen, rumpan, underlivet (!) och alla andra ställen man kan tänkas ha träningsvärk i efter flera tusen kilometer. Höll dessutom på att svettas ihjäl på rundan då jag var tvungen att ha på mig en tjock dunjacka också trots vårvärmen eftersom jag börjat känna av lite mjölkstockning.
Om ni undrar varför det kommer upp så få kort så är det för att min mobil aldrig är laddad. Både Mikael och jag är helt sålda på Candy Crusch. Jävulens påfund! Så den laddas ur hela tiden. Tur är väl att man bara har fem liv och sen får man vänta i flera timmar, annars hade vi nog fått åka in på något slags behandlingshem. Usch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar