Sidor

söndag 7 april 2013

Läser 50 nyanser av grått

Ja, alltså jag vet att den inte heter så utan att han mannen heter Grey men ibland blir det ju fel. Hur eller hur så var Milla här på besök idag med familj och lämnade sin bok så jag kunde låna den - 50 shades of Grey. Så ska jag äntligen bli varse om vad det är alla går runt och pratar om. Snusk har jag förstått, snusk är livet.
Det var förresten hur trevligt som helst att ha dem här, Sixten fick en så fin liten bodysuit från KappAhls Newbie, den ska han ha på öppna förskolan på onsdag, för jag hade kanske tänkt gå dit då.
Jag har också tänkt ta tag i mina barnvagnspromenader i veckan, det hade jag tänkt redan denna veckan men så kommer det så många men i vägen. Och egentligen borde jag åka och veckohandla imorgon, så där kommer säkert några "men" imorgon också.. typiskt.
Nu ska jag sätta mig framför Mästarnas Mästare och kolla in Mikaels karta och vägval från orienteringen idag. Se ifall han har fattat lika kloka beslut som jag hade gjort om det vore jag som sprungit. Kanske inte låter särskilt ödmjuk nu, men orientering är det faktiskt jag som är bäst på, han kan vara bäst på tusen andra saker, på att kunna allt om politik och kunna namnet på varenda känd person, ha alla rätt på melodikrysset och spela fotboll och lite sånt där. Men orientering äger jag, punkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar