Sidor

torsdag 11 april 2013

Misstänker maginfluensa

Igen! Det är bara jag än så länge som sitter bänkad på toaletten. Alltså usch. Mikael var och träna ikväll när magknipen började och även om Ester verkligen är försiktig och snäll mot lillebror så vågar man ju inte precis låsa in sig där med Sixten och Ester själva utanför. Nä så Sixten fick sitta i sittern strax utanför badrummet och jag fick ha öppen dörr och Ester härja runt på sin bobby car. Vilken syn.. nu känns det lite bättre. Håller mig nog hemma imorgon trots allt.. Vad äter man förresten när man är så här kass, fil? Kinapuffar?

2 kommentarer:

  1. Mjölkprodukter är inte bra när man är magsjuk. Riskakor, vitt bröd är bra. Blåbärs soppa!! Och vätskeersättning :) jag hoppas du mår bättre idag! Kramar!!! Camilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack! Jag drack alldeles för lite igår så idag har jag mått pyton och druckit resorb. Inget mer magont dock.

      Radera